Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik via de webshop?

Je kan eenvoudig een of meerdere artikelen bij ons bestellen door bij het gewenste artikel te klikken op de bestelknop. Het artikel zal dan geplaatst worden in de winkelmand. Om te zien wat je geselecteerd heb kan je altijd rechtsboven op de winkelmand klikken. Je ziet dan direct het overzicht wat je aan artikelen gekozen heb en het totaalbedrag. Indien je een artikel wilt verwijderen uit de winkelmand kan dat ook hier door te klikken op het kruisje. Wanneer je verder wilt gaan met het bestellen van de artikelen die in de winkelmand zitten klik je op de knop ” bestelling doorzetten ”

Is het aanmaken van een account noodzakelijk?

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. Wel is dit gemakkelijk indien je in de toekomst van plan bent vaker bij ons te bestellen.

Kan ik ook bestellen via mijn smartphone of tablet?

Jazeker dat is geen enkel probleem! De webshop is geoptimaliseerd voor zowel de smartphone als de tablet.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij bieden momenteel de volgende betalingsmogelijkheden aan: iDeal, Mastercard, Paypal, Maestro, Visa, Masterpass en American Express.

Verzending en bezorging

Binnen hoeveel dagen is mijn bestelling bezorgd?

Bloemboeketten en planten

Boeketten: Voor 12.00 besteld is binnen 24 uur geleverd. Planten: voor 10.00 uur besteld is binnen maximaal 48 uur geleverd.

Hoe wordt de bestelling verstuurd?

Wij maken gebruik van stevige verzenddozen die speciaal voor ons geproduceerd en ontworpen zijn. Om de inhoud te beschermen maken we ook gebruik van milieu vriendelijke vulmateriaal. De beterschapspakketten zullen indien mogelijk zonder extra doos verstuurd worden.

Waarom worden de bloemboeketten apart verstuurd?

De bloemboeketten en planten worden apart geleverd doordat ze direct verzonden worden vanuit Aalsmeer waar de grootste bloemenveiling van Nederland is! Hiermee zorgen we voor de hoogste kwaliteit waardoor de ontvanger lang kan genieten van de verse bloemen of planten!

Welk koeriersbedrijf bezorgt het pakket?

Wij werken nauw samen met PostNL. Zij zullen alle bestellingen die bij ons worden geplaatst afleveren.

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om bestellingen te versturen buiten Nederland. We zijn wel hard bezig om op korte termijn dit mogelijk te maken!

Status bestelling

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Nadat we je pakket aangemeld hebben bij PostNL krijg je een Track & Trace mail. In deze mail staat een barcode en een link waarop je kan klikken om automatisch doorverwezen te worden naar de Track & Trace pagina van PostNL. Op deze pagina zie je direct wat de status is van je bestelling.

Wijzigen of annuleren